Продавець Vugidno.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5659 відгуків
Як швидко зв'язатися із нами? +380 (96) 401-29-29Подзвонити
vugidno.in.ua
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:00
  • Вівторок
    09:0017:00
  • Середа
    09:0017:00
  • Четвер
    09:0017:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    10:0017:00
  • Неділя
    10:0017:00
Контакти
+380 (96) 401-29-29
+380 (50) 933-64-09
+380 (93) 536-73-07
Vugidno.in.ua
Дмитро
Пункт самовывоза 03150, г . Киев: ул. Большая Васильковская, 110, домофон 20К (по записи). К сведению: регистрационный адрес ФЛП Таровик Дмитрий Николаевич ЕГРПОУ 3184308554 Адрес: Кировоградская обл. г. Новоукраинка, ул.Маршала Конева д.32, Київ, Україна
vugidno.in.ua@gmail.com+380964012929

Гарантія, повернення, обмін

Терміни повернення та обміну.

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

 

Умови повернення товарів належної якості.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення. Повернення товару здійснюється за рахунок Покупця.

У разі отримання товару належної якості Покупець може здійснити повернення товару, зв'язавшись з менеджером за контактними номерами телефонів: (096) 401 29 29, (050) 933 64 09, (093) 536 73 07 та повідомити про бажання повернення за невідповідністю.

Товар для повернення має бути належної якості, а саме:

- відсутність плям, сколів, потертостей, подряпин тощо.

- Наявність товарної упаковки та її цілісності;

- збережено фабричне маркування та всі ярлики;

- повна комплектація;

- Відсутність механічних пошкоджень;

- Відсутність слідів використання.

Повернення відбувається транспортною компанією «Нова пошта» за рахунок Покупця або безкоштовно у нашій точці самовивезення за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд.110, домофон 20К (за попередньою домовленістю з менеджером про час приїзду).

 

Повернення коштів відбувається у такий спосіб

- Покупець пише заяву на повернення коштів та вкладає її у посилку з повернутим товаром. У разі повернення у нашому пункті самовивезення заява пишеться на місці. Шаблон заяви про повернення коштів.

- повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком протягом 3-7 банківських днів.

 

Умови повернення товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Покупцем товару неналежної якості, за невідповідністю очікуванням, Покупець може зв'язатися з менеджером за контактними номерами телефону (096) 401 29 29, (050) 933 64 09, (093) 536 73 07 та повідомити про товару.

В індивідуальному порядку вирішити питання:

- у разі виявлення товару неналежної якості Покупець має право запросити знижку на товар у розмірі 5%;

- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Покупець може запросити заміну товару або повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості має бути виконане у перші 24 години після отримання товару Покупцем телефонним дзвінком, повідомленням електронною поштою, вказаною на сайті магазину, або у месенджері Viber за номером телефону (096) 401 29 29.

Повернення товару здійснюється за рахунок покупця транспортною компанією «Нова пошта» або безкоштовно у нашій точці самовивезення за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд.110, домофон 20К (за попередньою домовленістю з менеджером про час приїзду).

Заміна товару неналежної якості провадиться у перші 24 години після отримання Продавцем поверненого товару.

 

Товари, що не підлягають обміну або поверненню.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Поверненню та обміну не підлягають товари індивідуального призначення згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) із категорії нашого сайту:

- шкарпетки;
- бандажі;
- рукавички.

 

Що потрібно робити, якщо пошкодження або шлюб були виявлені під час отримання посилки.


Якщо були виявлені пошкодження або брак при отриманні товару у транспортній службі, вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити номер цього Акту.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner