Продавець Vugidno.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2801 відгук
Як швидко зв'язатися із нами? +380 (96) 401-29-29Подзвонити
vugidno.in.ua
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:00
  • Вівторок
    09:0017:00
  • Середа
    09:0017:00
  • Четвер
    09:0017:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    10:0017:00
  • Неділя
    10:0017:00
Контакти
+380 (96) 401-29-29
+380 (50) 933-64-09
+380 (93) 536-73-07
Vugidno.in.ua
Дмитро
ШоуРум Київ: ул.Велика Васильківська 110, домофон 20К (по запису). До відома: реєстраційна адреса ФОП Таровик Дмитро Миколайович ЄДРПОУ 3184308554 Адреса: Кіровоградська обл. м.Новоукраїнка, вул.Маршала Конєва буд.32, Київ, Україна
vugidno.in.ua@gmail.com+380964012929
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (96) 401-29-29
+380 (50) 933-64-09
+380 (93) 536-73-07

Гарантія, повернення, обмін

Терміни, в які здійснюється повернення та обмін товарів.

Кожен клієнт має право на повернення та обмін товару на протязі 14 календарних днів, якщо придбаний товар з тих чи інших причин не підійшов.

Обмін товару здійснюється з відповідністю до Закону України «Про захист прав споживачів».

Зворотня доставка здійснються за домовленістю, в залежності від обставин в кожній окремій ситуації.

Умови повернення та обміну товару

 

Поверненню та обміну підлягають товари належної якості з наступних категорій нашого сайту:

-  Автомобільні магнітоли;

-  Сумки, рюкзаки;

-  Автомобільні аксесуари;

-  Корисні речі для побуту;

-  Гірськолижне екіпірування;

-  GSM сигналізації;

-  Спорт, туризм, активний відпочинок;

-  Товари для дітей.

Поверненню та обміну НЕ підлягають товари індивідуального призначення згідно Закону України «Про захист прав споживачів», Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

-  шкарпетки;

-   бандажі;

-   рукавички.

 

Що означає товари належної якості.

Це товари без ознак використання, збережено товарний вигляд (також і упаковка при її наявності), без пошкоджень та в повній комплектації. Якщо це електроніка, то вона вмикається, всі функції в робочому стані без пошкоджень.

Якщо це стосується автомобільних магнітол, то не повинно бути ще і ознак установки.

 

Як повернути або замінити товар.

Щоб повернути товар необхідно зателефонувати на номера магазину, вказані на сайті.

 

Хто буде оплачувати пересилку поверненого товару.

Доставка поверненого товару здійснюється за рахунок клієнта (магазин оплачує (компенсує) доставку у випадках вини магазину, обговорюється індивідуально);

Повернення грошей

Повернення грошей здійснюється після отримання та перевірки магазином товару в термін від 1 до 3 банківських днів на реквізити, з яких здійснювалася оплата. При наявності банківської комісії на поповнення картки клієнта магазин не компенсує суму комісії.

Важливо!

Повернення товару, відправлене з «Грошовим переказом» з пошти не забирається!!!

 

Хто буде оплачувати пересилку бракованого товару.

Якщо виявлено, що товар є бракованим, сплату за пересилку в обидві сторони здійснює магазин.

 

В яких випадках не надається гарантія.

Магазин може відмовити в обміні та поверненні в таких випадках:

-  Порушення цілісності заводських пломб, спеціальних заводських маркувань;

-  Наявність механічних пошкоджень, які виникли під час навмисних чи необережних дій покупцем чи третіх осіб;

-  Несанкціоноване розкриття, ремонту, самостійне втручання, зміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміна конструкцій товару;

-  Якщо виявлені ушкодження спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

 

Що треба робити, якщо пошкодження або брак, були виявлені під час отримання посилки.

 Якщо були виявлені пошкодження або брак при отриманні товару в транспортній службі,  вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту.

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner