Продавець Vugidno.in.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5659 відгуків
Як швидко зв'язатися із нами? +380 (96) 401-29-29Подзвонити
vugidno.in.ua
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:00
  • Вівторок
    09:0017:00
  • Середа
    09:0017:00
  • Четвер
    09:0017:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    10:0017:00
  • Неділя
    10:0017:00
Контакти
+380 (96) 401-29-29
+380 (50) 933-64-09
+380 (93) 536-73-07
Vugidno.in.ua
Дмитро
Пункт самовывоза 03150, г . Киев: ул. Большая Васильковская, 110, домофон 20К (по записи). К сведению: регистрационный адрес ФЛП Таровик Дмитрий Николаевич ЕГРПОУ 3184308554 Адрес: Кировоградская обл. г. Новоукраинка, ул.Маршала Конева д.32, Київ, Україна
vugidno.in.ua@gmail.com+380964012929

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаПослуга безкоштовної доставки діє лише за умови 100% передоплати на суму замовлення понад 2000 грн. Вартість доставки здійснюється згідно з тарифами «Нова пошта»: - у відділення – від 50 грн. до 30 кг. - у поштомат – від 50 грн. габарити не більше 40х60х30 см, вага до 20 кг. - Доставка кур'єром «Нова пошта» - від 50 грн + 35 грн для відправок до 30 кг. Відправлення післяплатою здійснюється при замовленні на суму від 101 грн. ВАЖЛИВО! При отриманні товару у відділенні транспортної компанії (незалежно від того, була повна передоплата або отримання післяплатою) ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте його стан і комплектність. Якщо під час огляду товару ви виявили пошкодження – необхідно скласти Акт у присутності співробітника «Нова пошта». Якщо ви не перевірили товар при співробітнику «Нова пошта», а виявили пошкодження за межами відділення «Нова пошта» магазин у праві відмовити вам у разі конфліктних ситуацій. У разі, якщо ви відмовитеся від покупки (не сподобався товар, не прийшли за посилкою) – вартість доставки оплачує покупець. ВИКЛЮЧЕННЯ: Якщо доставлений товар не відповідає тому, що ви замовляли. Зверніть увагу! Ми працюємо з «Новою поштою» на умовах автоматичного повернення посилок. У разі якщо покупець не забрав своє замовлення протягом 6 днів з дня надходження посилки на відділення – посилка повертається відправнику (магазину) АВТОМАТИЧНО. Посилка повертається відправнику (магазину) АВТОМАТИЧНО. Дані умови стосуються замовлень, відправлених як по 100% передоплаті, так і післяплатою.
  • Магазини RozetkaДоставка БЕЗКОШТОВНО в точки видачі «ROZETKA». Розмір посилки до 30 кг та максимальною довжиною 120 см. При отриманні замовлень у магазинах «ROZETKA» - комісія за грошовий (накладений) переказ становитиме 15,00 грн. + 1,5% від суми, що сплачується Покупцем. Для замовлень, сплачених онлайн, комісія не нараховується. Розрахунок Пром-оплатою чи за фактом отримання посилки.
  • УкрпоштаНаш магазин надсилає замовлення через «Укрпошта» лише за 100% передоплатою. Надсилання замовлень «Укрпошта» здійснюється нашим магазином 1-2 рази на тиждень. Вартість доставки здійснюється згідно з тарифами «Укрпошта»: - у відділення – від 30 грн. до 15 кг, не більше 70 см. Від 70 грн – більше 15 кг (термін доставки 3-6 днів); - кур'єром – від 60 грн.
  • СамовивізЗамовлений товар можна забрати у пункті самовивезення за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд.110, домофон 20К (за попередньою домовленістю з менеджером про час приїзду).

Способи оплати

  • Пром-оплатаУмови замовлення 1) сума замовлення понад 200 грн; 2) вага посилки трохи більше 30 кг Якщо у вашому замовленні з Промоплатою відсутня «Безкоштовна доставка», це не вина продавця. Просто є інший внутрішній критерій Prom.ua, який покупець не бачить, але саме по ньому товар не підпадає під цю акцію. Умови оплати Prom-сервіс: 1% + 5 грн Можлива комісія банку: -0,5-1,5% + 5 грн за тарифами переказів з картки на картку, 4% кредитних коштів.
  • ПісляплатаЗа умовами "Нова пошта" - комісія за переказ грошей складає 2% від вартості замовлення + 20 грн. за переказ грошей.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayОплата карткою Visa, Mastercard WayForPay або інший платіжний сервіс. Безпечне придбання через платіжну систему WayForPay. Комісія сервісу складає 2,6% від суми покупки.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayБезпечне придбання через платіжну систему LiqPay. Комісія сервісу складає 2,5% від суми покупки.
  • ЧЕКАЮ на ДЗВІНОК - оплата на IBAN UA273052990000026004016214975 Tarovik Dmytro EDRPOY 3184308554
  • НЕ ТЕЛЕФОНУВАТИ - оплата на IBAN UA273052990000026004016214975 Tarovik Dmytro EDRPOY 3184308554

Гарантія:

Постачання наших товарів здійснюється безпосередньо із заводів-виробників. Співробітники інтернет-магазину при отриманні товару, а також перед його відправленням (продажем) обов'язково перевіряють кожну одиницю товару.
Ми надаємо від 1 до 6 місяців гарантії від магазину, за бажання покупця, ми даємо меншу гарантію на 14 днів, при цьому товар буде зі знижкою.
Додаткова інформація про доставку та оплату:

Перевірка при отриманні товару

При отриманні товару у відділенні транспортної компанії (незалежно від того, була передоплата або отримання післяплатою) ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте його стан і комплектність.

Якщо при отриманні товару Ви виявили механічні пошкодження товару або його окремих елементів, а також невідповідність із заводською комплектацією, повідомте нам про це, а також ОБОВ'ЯЗКОВО співробітникові транспортної компанії ДЛЯ СКЛАДАННЯ АКТА.

Не покидаючи відділення транспортної компанії, разом із її співробітником напишіть Претензію, а в разі пошкодження товару або його окремих елементів, повної або часткової втрати товару також складіть Акт прийому-передачі.

Претензії до нас по повній втраті товару, невідповідності заводської комплектації, часткового або повного пошкодження без Претензії або Акту прийому-передачі, складених разом з співробітником транспортної компанії не приймаються.
Ми не можемо нести відповідальність за свої дії, тому, будь ласка, перевіряйте стан і комплектність товару у відділенні транспортної компанії.

Важливо! Згідно з умовами компанії «Нова Пошта», претензії до цілісності,комплектації, відповідності товару приймаються до підписання акта передачі по оплаченому товару або до здійснення оплати в разі післяплати

Оформлення замовлення означає Вашу згоду з умовами роботи інтернет-магазину.
Номер транспортної накладної повідомляємо СМС, Viber, по e-mail

Якщо товар не підійшов за яким причинам: колір, розмір, форма, характеристики і т. д., то вартість його повернення і доставки оплачує Клієнт.

Важливо пам'ятати! Ми не відправляємо товар на вибір або для того, щоб подивитися на нього.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner